• head_banner_0

Cosa hè a schiuma di lattice?I Pro, è Cons, Paraguni

Allora chì hè Latex Foam?Avemu prubabilmente tutti intesu parlà di Latex, è pò esse lattice in u vostru materasso in casa.Eccu induve entre in dettagliu esattamente ciò chì hè a spuma di lattice, è i vantaghji, i svantaghji, i paraguni è più.

A scuma di lattice hè un compostu di gomma largamente utilizatu in i materassini.Procedutu da l'arburu di gomma Hevea Brasiliensis è fabbricatu cù dui metudi.U metudu Dunlop implica versà in un moldu.U metudu Talalay hà passi è ingredienti supplementari, è tecniche di vacuum per pruduce una scuma menu densa.

A gomma di lattice hè stata raffinata è hè oghji largamente usata in a produzzione di materassi, cuscini è cumpunenti di sedie per via di e so proprietà còmode, fermu è durable.

1
2

Pro di schiuma di lattice

I schiuma di lattice sò persunalizabili, questu hè benefica quandu i clienti ùn ponu micca truvà u colchju ghjustu.

I materassi di schiuma di lattice ponu esse fatte per risponde à e diverse bisogni di ogni individuu, ponu varià da più fermu à soffiu - secondu i so bisogni.

A schiuma di lattice benefiziu ancu i clienti economicamente, medicale, è ancu cunfortu.Eccu alcuni di i pochi vantaghji di pussede una schiuma di lattice nantu à altri tipi di scuma per u lettu ...

A longa durata

I materassi di lattice ponu esse in u latu più prezzu quandu paragunatu à l'altri opzioni convenzionali.

Tuttavia, per via di a so resilienza naturali è a capacità di mantene a so forma - inseme à a durabilità è a prestazione, ponu durà finu à 20 m d'anni - quasi duie volte ... o qualchì volta trè volte più di l'altri materassi.Un colchju di lattice hè un bonu investimentu in tuttu.

Puderete sapè quandu a vostra spuma di Lattice hè cuminciata à deteriorate è deve esse rimpiazzata quandu principia à crumble.Tipicamente lungo i bordi esposti o in zone di uso pesante.

Rilievu di pressione

L'elasticu è e proprietà chì si trovanu in u lattice permettenu à u materassu di adattà rapidamente è uniformemente à u pesu di l'utilizatore è a forma di l'utilizatore, è ancu i so movimenti.

Questu aiuta ancu à sustene e parte più pesante di u corpu di l'utilizatori - risultatu in un sollievu di pressione più grande.

E persone cù prublemi di spalle ponu assai benefizièghjanu da stu colchju perchè furnisce un supportu adattatu à a spina.

Mantenimentu faciule

Cù parechji tippi di colchju, ci hè bisognu di vultà u colchju o di vultà per impediscenu di perde a so forma.Questu hè spessu necessariu ogni 6 mesi o più per aiutà à mantene una bona notte di sonnu.

Ma postu chì i materassi di lattice sò creati cum'è un cumpunente unilaterale, è sò più durable quandu si tratta di mantene a so forma è a forma, i clienti ùn anu micca da preoccupari di vultà.

A schiuma di lattice hè ipoallergenica

Per e persone cù allergii à l'acaru di u polu, i colchoni di lattice sò un rimediu naturali.U mutivu daretu à questu hè chì a struttura di lattice hè naturalmente assai resistente à l'acari.

Questu aiuta micca solu à salvà l'utilizatore da una infestazione di acari di a polvera indesiderata, ma ancu furnisce un ambiente còmode, sanu è frescu per dorme.

A scuma di lattice hè ecologica

In u mondu d'oghje, a ghjente hè più sveglia è cuscente di l'eco-ambientu chì si deteriora rapidamente.

I materassi di lattice sò un vantaghju maiò in questa zona, postu chì sò una di e schiume più ecologiche dispunibili nantu à u mercatu.

L'arbulu di gomma hè stimatu per nigà circa 90 milioni di tunnellate di diossidu di carbonu chì hècunvertitu in ossigenuda l'arbureti di gomma chì sò usati per a cugliera di u lattice.Anu ancu bisognu di un usu più bassu di fertilizzanti è creanu litteru menu biodegradable.

Cons di schiuma di lattice

A spuma di lattice hà i so svantaghji, però, eccu induve andemu per uni pochi di elli ...

Calore

Quandu compra spuma di lattice, hè necessariu di mantene in mente chì sti coltelli sò generalmente in u latu più caldu chì pò esse un inconveniente per certi persone.

Tuttavia, sta questione pò esse facilmente evitata assicurendu chì tutte e cuperte chì aduprate sò traspiranti è pulite, preferibbilmente custituite da lana o cuttuni naturali, postu chì questi materiali permettenu un flussu d'aria adattatu.

3

Pesante

E scume di lattice d'alta qualità sò abbastanza pesanti per alzà è si movenu, soprattuttu solu.In ogni casu, a maiò parte di i materassi sò pisanti per alzà solu in ogni modu, perchè ùn avè micca esse pisanti ma di bona qualità piuttostu cà solu pisanti.

U pesu di i materas hè ancu dipende di a densità è di a dimensione, cusì cù una ricerca curretta, e decisioni appropritate ponu esse fatte.

U fattu chì u mutivu di muvimenti intornu à i materassi ùn hè micca spessu spessu, soprattuttu cù spuma di lattice chì ùn deve micca bisognu di volte à u tempu, deve esse tenutu in mente.

Cumpressione

Un altru prublema sperimentatu da l'utilizatori di schiuma di lattice hè chì questi materassi sò propensi à impressioni è impronte.

U significatu, se una persona hè un dorme pisanti cù movimenti minimi, a forma di u vostru corpu pò lascià una impronta in u colchju.

Stu prublema hè più cumunimenti sperimentatu trà e persone chì dorme cù i so cumpagni è anu designatu spots nantu à u lettu.

Tuttavia, questu ùn significa micca chì u cunfortu o u sustegnu di un colchju di lattice hè cumprumissu, solu prova di esse un inconveniente perchè pò limità i movimenti naturali di una persona.

Custu

U più grande cun di scuma di lattice hè a so gamma di prezzu più altu, facendu i clienti esitatu à optà per questu.

Questu hè duvuta à u costu di fabricazione chì hà un impattu nantu à u prezzu finale.Ma postu chì hà tassi di durabilità tremenda, l'acquistu di sti materassi pò esse vistu cum'è un investimentu in u cursu di a so vita.

4

Trasferimentu di u muvimentu

Un'altra cascata di schiuma di lattice hè chì ancu s'ellu furnisce un bonu muvimentu di separazione da un latu à l'altru, paragunatu à l'altri opzioni dispunibili, cum'è a scuma di memoria, ùn hè micca cusì bonu.

A causa di a so sensazione di rimbalzamentu naturali, e vibrazioni ponu esse sentite da un latu di u colchju à l'altru.Questu pò esse un disgrazia minore per e persone chì dormenu di luce è anu partenarii.

Eccu un tavulu riassuntu chì delinea i benefici di a schiuma di lattice paragunatu à l'altri schiume in u mercatu ...

Tipu di schiuma

Lattice

Memoria

Polyurethane

Materiali / chimichi      
Sapa di l'arburu di gomma No No
Formaldeide No
Derivati ​​di u petroliu No
Ritardante di fiamma No
Antioxidante No No
Prestazione      
A durata di a vita <= 20 anni <= 10 anni <= 10 anni
Forma torna Istantaneu 1 Minutu Istantaneu
Ritenzione di forma à longu andà Eccellente Fading Bene
Densità (Ib per piedi cubi)      
Bassa densità (PCF) < 4,3 < 3 < 1,5
densità media (PCF) Avg.4.8 Avg.4 Media 1.6
Alta Densità (PCF) > 5.3 > 5 > 1.7
Cunfortu      
Bilanciu di temperatura Eccellente Pauvre/Medium Pauvre/Medium
Rilievu di pressione Assai bonu Eccellente Medium / Fair
Supportu pesu / corpu Eccellente Medium / Fair Bene
Trasferimentu di u muvimentu Medium / Fair Bassu/minimu Medium / Fair
Respirabilità Bene Medium / Fair Medium / Fair

 


Tempu di Postu: Nov-23-2022